toca jeure

toca jeure

diumenge, 30 d’octubre del 2011

Memòria selectiva

El resum d'aquest cap de setmana es ben curt d'explicar.
El dissabte va venir a veure'm la meva amiga resaca, i em va tenir tot el dia amb ella, finalment li vaig comentar que ja no l'estimava, i que no em vingues a veure més, i es que les coses s'han de dir clares, a veure si m'haurà fet cas...

Diumenge feien allò tan espavilat de canviar l'hora, però com nosaltres som tant anarquistes vam decidir no canviar-la, així que quedem a les 8.00 am hora vella, es veu que el sol encara no vol sortir, i tinc la sensació de que en comptes d'anar a escalar tornem de festa, serà que encara em ronda pel cap la meva companya resaca...
El Joan no va tenir resaca però em fa un amago dels bons, imaginant-se una nova gasolinera abans de menarguens , finalment hem arribat a la conclusió de que encara es molt aviat!

Arribem al parquing i tenim l'amable rebuda d'un gos semi-emprenyat que ha despertat mig poble mentre nosaltres ens ficavam el material...

Anem direcció formiguera wall a buscar el peu de via, l'encertem a la primera, veiem que l'asunto pujarà una mica de grau al estar una mica molla la paret, però com som molt valents ens calcem els peus de gats i fiquem les soles al modo humedo.
Faig el primer llarg de tràmit de III, IV vigilant l'asunto ja que esta bastant moll i hi ha fanguet cabron, arribo a la R1, i li dic al Joan que ja pot pujar, en un moment ja el tinc per allí, ara es el moment de canviar-nos els papers, i es que a la R1 si està d'escandalo!!

2 llarg














Comença a fer el segon llarg sense problemes i es que hi ha uns cantos orgàsmics! Després em toca a mi i no em puc estar de fer una foto als cantos que tinc al davant!!


R2




El tercer llarg el faig jo de primer, i es mas de lo mismo, cantos bestials fins a la R3.
Una via perfecta per si vols portar a algú que vol començar, es pot rappelar desde totes les reunions i hi ha trams que sobren fins i tot seguros!!







Cim
ressenya d'escalada per a tontos

















Com encara treballem amb l'hora vella, resulta que no són ni les 10 a.m., així que anem a fer un refrigeri al bar i ens n'hanem a fer esportiva a Montalegre, amb la intenció de trobar-nos amb el nostre astre Sol, però avui no em tingut aquesta sort, i ens trobem amb una boira que no ens deixa veure més d'un parell de pams del nostre nas, però com ja s'ha dit més amunt som uns valientes!

Anem al sector anomenat el Panellet, mai millor dit per aquestes dates!!

Allí em fet 3 vies senceres i una a mig fer! es que ens hem deixat el magnesi i amb aquest temps es important portar-ho tot!!!

- Eieiei -----------> 6a
- Lo diedre ------> V
- Aiaiai-----------> V+
- Uiuiui------------> 6b ( amb aquesta ens hem quedat a l'últim pas...)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada