toca jeure

toca jeure

dilluns, 7 de novembre del 2011

Toca pluja - toca jeure!

Dimarts, dia de tots sants, com som gent de tradicions vam anar al sector el panellet de dalt de Montalegre i vam acabar de fer les vies que ens quedaven de l'altre dia que no vam fer, el 6b, 6a i V.
Així que el sector del Panellet ens l'hem liquidat a la data que toca!!!

Aquest cap de setmana he fet honor al blog, i no he fet gaire més cosa que jeure....
L'excusa es que donaven pluja pel cap de setmana ( jo no l'he vist ...) i llavors no podia anar a cap lloc perque estava tot mullat.
Dissabte sessió de roco.
Diumenge a la tarde aprofito per anar a Rosselló a fer alguna trialera que ja fa temps que no i vaig, així que amb un aire de collons toca pedalar!
Al final vaig marxar més aviat del que volia perque la serra estava plena de caçadors i de gossos, i despres de sentir com cauen els perdigons a terra es moment d'abandonar per no ser blanc del pròxim tret!

Tot i així van sortir uns 10 km i 4 trialeres, 2 vegades la ràpida, una de olivos i una que no se com es diu!
I per acabar de rematar el dia una altra sessió de roco!!

Vaig tornar a probar la càmara subjectiva, però algo passa que no ens acabem d'entendre i enfoca 2 metres per davant meu...





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada