toca jeure

toca jeure

dijous, 13 d’octubre del 2011

Apretant

Ieeepp que s'enradereix l'asunto!!!
Avere fent memòria dissabte vam estar pel alpibloc, crec recordar que del centre eram el Joan, l'Enric, l'Aitor i un servidor per la categoria senior ( la dels pro's) tot i que nosaltres eram més del sector paquete...
5 blocs teniam al davant per intentar fer algo de profit, el primer ni de broma, al segon vaig arribar a l'ultima presa abans del top, l'emoció del moment va fer baixar la sang a un altre lloc que no tocava, i vam fer cap a la conxoneta...., el tercer tenia una sortida on encara he d'estudiar una mica més, al quart em vaig quedar a mig camí, i al cinqué també em vaig quedar a mig camí, però aquest ultim m'ha fet unes rascades que encara avui el recordo...



Teniam una aposta damunt la taula amb l'Enric, però com la memòria em falla, al final nose qui la va guanyar... potser ell.... però no n'estic segur.....

No hi ha foto possible, ja que tota l'estona vam estar netejant la conxoneta de magnesi, perque som gent molt neta....


Diumenge tocava via llarga amb lo senyor comepiedras, el Joan, la Mireia i jo, l'elegida va ser la via rumbo sur, la ressenya marcava IV, V, amb algun pas de V+, amb claus, i alguna xapa.... Al final va tocar apretar i de valent, ja que del que marcava a la ressenya i el que vam trobar era bastant diferent, algun trosset de pedra més que dubtosa i un últim llarg de V, que el V encara el busco ara.... Finalment sortim per dalt amb alguna hora que altra penjats de la paret i amb unes vistes de collons de mico!!! ( dies més tard ens adonem que no em fet la rumbo sur sino la destroyer... ara tocarà fer la rumbo sur, si la trobem.....)
Primera R
Arribant a la R2






Fotocim

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada