toca jeure

dilluns, 19 de setembre del 2011

Sant tornem-hi!!

Dissabte a la tarde quedem amb el Xavi per fer una rutilla en btt "algo light" anant per l'aerodróm, la timoneda, Aspa, Alfés i altre cop a Lleida, això de "light" per mi no en té res, si que no hi ha molt desnivell, però collons, hi ha km's!!
La meva descripció d'algo "light" es una sortida de mig caxondeo, que no sobrepassa els 10 kms i la mitja de velocitat es d'uns 7 km/h i si ens animem a les baixades arribar inclús als 15 km/h!
Aclarides doncs les definicions, sortim de Lleida direcció l'aerodróm, anem planejant però sense perdre pistonada als pedals, ja que de tan en tan el contakilometres diu que anem a 25km/h en pla en una sortida "light" ( ell tampoc s'ho acaba de creure ).
Anem fent camí i ens venen a veure les nostres ex-novies, les punxes, un amic del Xavi aconsegueix arribar a la friolera quantitat de 3 punxades al cap del dia!!
Allò d'allà sembla la versió moderna de l'oeste, camins secs de collons i 3 biciclistes fent una polsada de por!
Finalment arribem a Aspa i comencem a fer un senderillo d'allò més divertit, algun saltet, curves que s'agafen a fondo...
Tambe arriben els moment de pànic, quan en una baixada de pedra suelta veus que " la distancia de seguredad entre usted y el ciclista que le precede le debe permitir frenar con seguridad" i es que la distància era miníma i les possibilitats de frenar eren inexistents, finalment encara nose com vam poder resoldre l'asunto sense que ningú sortís malparat!
Arribem a Alfés, trago d'aigua, senderó, i fem una petita etapa del rally París-Dakar, fins que tornem a agafar la pista direcció Lleida, amb els ultims kms la bici comença a fer un canvi triptónic, jo penso que es a causa de la pols que em trobat que deu haver algun punt de la cadena que esta ressec, així que ara em toca no forçar els pedals i anar a força constant per evitar el canvi triptònic i aixi ja amb les ultimes llums del dia arribem a la capital, carreguem la bici al cotxe, dutxeta i sortida nocturna ( perque no es pot perdre ni un moment ).
En total van sortir uns 46-47 km que van de puta mare per agafar fondo!!

La raó del canvi triptònic va ser un excès de par motor....

Diumenge a la tarde quedem per escalar al nou sector de castillonroi, la veritat es que no les tinc totes perque fot un vent de collons, però tenim la sort de que el sector queda arroserat del vent!
Tenim uns V d'escandalo, amb unes presses orgàsmiques, com veig com disfruten els companys en aquestos V, decideixo fer un 6a+ per seguir amb la follia de sensacions, però em colo i faig un V+ que queda a un pam de la via de 6a+, es que aquí filen molt prim i tens una via cada pam i mig. Torno a baixar i ara si, ja faig el 6a+ de baix a dalt i sense equivocar-me.
la banda del patio

6a+

Ara marxem d'aquest mini-sector orgàsmic i anem tornem a la realitat.
Vam fer un parell de vies de V, i V+ entre elles la Lady Gaga, si es que els escaladors estem a la última!!!
Nomes dir que en aquell sector vaig contar unes 40 vies i la majoria d'elles entre el V i el 6a+, es clar que tambe hi ha algun 7a, que ja el deixarem per més endavant!!
L'Enric fent coses extranyes al final de la tarde