toca jeure

toca jeure

dimecres, 14 de setembre del 2011

1 mes....

Un mes desde la ultima actualització..... que ha passat desde llavors..... la veritat que en el terreny esportiu no gran cosa.... alguna tibada al rocòdrom d'Alpicat, al del centre.... però encara som a temps de salvar-ho!!!
Ja que em mig tornat a escalar, això si, tot esportiva!!
L'altre dia vaig estar a Cubells amb l'Enric, i com som molt valents vam fer un parell de vies de 6a+ i un V+ per acomiadar-nos del dia, ja que despres teniam una cita al centre.
Les vies són:
- Ultimàtum ---------> 6a+
- New Manguis-----> 6a+
- Arc de Sant Martí-> V+

El dilluns tambe vaig estar escalant al nou sector de Marcant estil, (nose com es diu) amb el Sergi Miranda, vam acabar de fer els V,V+ de la dreta abans d'arribar a les 3 vies de més desplom, i finalment tambe em vaig animar amb una de les vies de la dreta, nose quin grau era, però segurament que un 6a, 6a+.
Més tard tambe vam anar amb una via modificada de Marcant estil ( los Panchetas ) que abans era de V però ara crec que es un bon V+ tirant cap a 6a.
Aquest cap de setmana poques espectatives per escalar, ja que tenim el Correllengua al poble i el pròxim tenim una cita tots els escaladors al Desplomat de Sta Linya, així que de moment res serio!

Ah i tambe tinc una cosa que té rodes i pedals, que espero ben aviat treure-li la pols.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada