toca jeure

dilluns, 26 de setembre del 2011

Dijous climbing day!!

Dijous a les 9 after meridian a la gasolinera, aquesta vegada tenim una cita amb l'Enric Nicuesa per anar a fer esportiva al nou sector de Castillonroi, despres de les bones sensacions de l'altra vegada vam decidir de tornar-hi.

Per escalfar fem un V+ que surt sense problemes, seguidament fem un 6a, i com ja estem on fire, seguim amb el repertori de 6a, aquesta vegada ens endinsem a la salla gran, una via amb un començament cabrón seguidament d'uns cantos orgàsmics, on la por d'acabar amb un canto a les mans es més que probable...
tram final amb desplomat on hem d'afegir una floritura de taló per arribar a la reunió.

Seguim amb la salla rock, i la salla ... ( ara no me'n recordo, però tot allò es territori salla ) vies que comencen be i acaben amb algun passet al desplomat.
I per acabar fem la via Lorca ( 6a ) on a mitja via trobem una cova on viuen els guardiants del sector...

En total van sortir 5 o 6 vies de 6a, tot un repertori!!!

Dijous a les 3 post meridian a la gasolinera... aquesta tarda toca escalada per a tontos!!
I la via escollida es la cresta tio maria ( V+, 155 metres ).
Comença amb un llarg de III que s'ha d'anar altanto ja que rellisca bastant.
El seguent llarg es de V grau, amb passos molt bonics per damunt de la cresta.
Després arriba l'etapa reina de la via, un llarg de V+ per un diedre on l'adherencia del peu de gat a de ser la clau, cosa que no es el cas d'avui amb els peus de gat del decathlon, tot i així salvem els mobles i sortim del pas!
L'ultim tram es un llarg d'enllaç de IV grau, però espectacular, ja que les vistes de tota la cresta són molt boniques i la sensació de pati a les dos bandes t'acompanyen tota la via!
ressenya dels escalatroncs

I per si no n'hi hagués prou, a la nit toca sessió de roco amb els companys on els 2+2 amb passos cabrons són la tónica general....