toca jeure

toca jeure

dimecres, 25 de maig del 2011

Més orientació

Aquest diumenge teniam cita d'orientació al poble d'Artesa de Lleida, així que agafem el cotxe i en un moment som allí, som els primers d'arribar, així que ens toca anar al bar a fer una mica de temps.
Quan tornem ja hi ha una mica més d'ambientillo, gent molt bona, i domingueros com jo!
Ens fan una petita explicació i deseguida ens donen els mapes, comecem i la sortida es fa conjunta, així que marica l'últim, no importa l'ordre de les balisses, així que cadascú tria la seva ruta, anem trobant les primeres bastant ràpid, fins que en una, patapam! pinxasso del Xavi, l'arreglem més ràpid que els mecànics de Ferrari i a tornar-hi, aquí ja hi ha una balissa que ens toca els collonets! ,sempre en hi ha alguna d'aquestes, després amb un creuament de camins fem la tàctica del proba-error, així que ens equivoquem bastant de camí, sort que no som els únics.
Tornem a agafar el bon rumb i les anem trobant, els km's van sumant i les meves cames van patint més de lo normal, tornem a trobar una balissa d'aquelles toca-collons, així que ens toca fer una mica de navegació camp a traves i bicicleta al coll, finalment la trobem i les meves cames diuen que per avui ja n'hi ha prou, així que deixo el Xavi que continuï sol i jo vaig fent cap a l'arribada, vaig sellant les balisses que em trobo de camí i arribo al voltant de la 1 post merdian, teniam 3h i mitja per fer totes les balisses, i jo l'he fet aproximadament amb 3 hores però me n'ha quedat 4 per sellar !!
Carrego la bici al cotxe i arriba el Xavi, es veu que s'ha perdut i també a decidit plegar, vaya equipo...
Al final em van sortir uns 37 km amb terreny bastant pla i molta pista, així que el total de la ruta debia sortir uns 45-50 km, perfecte per les meves high roller rodadores a collons!!
Encara no hi ha les classificacions però amb lo nivell que hi havia no crec que haguem fet res de bo!



Avere la pròxima com va!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada