toca jeure

toca jeure

diumenge, 17 d’abril del 2011

Sense perdre el temps!

Dissabte a la tarda trucadeta i cap a escalar s'ha dit, agafem el cotxe i fiquem rumb a St Llorenç, degut a que el company encara no havia tastat mai l'escalada en via llarga optem per fer la sabina wall a la formiguera, una via força assequible pels que comencen i amb no gaire sensació de verticalitat, tres llargs i ja som al dalt de tot, com veig que va força bé decideixo portar-lo a fer una via una mica més dificil i amb més sensació de verticalitat, així que tal com baixem de la formiguera ens n'hanem a l'espero remacha a fer la via directa! Primer llarg facilet i amb una reunió molt xula, amb unes vistes impresionants del poble i el pantà. A partir d'aqui llarg de V+ fins a la seguent reunió, com era la meva primera vegada aqui, i esta ple de vies, vaig fer la reunió a la via de la vora, una reunió força incomoda, em miro la ressenya i veig que no estem on hauriam d'estar, aixi que des d'aquesta reunió flanqueixo fins a arribar a la nostra i segueixo amunt, donem el tomb al desplom i arribem a la ultima reunió, en teoria es un llarg de IV+, pero jo vaig trobar passos que no eren pas de IV+, a l'últim tram hi ha un desplom que de IV no en té res!!
Com tot bon escalador en acabar l'escalada ens dirigim al bar i allí ens trobem una parella de Manchester que estaven a la nostra vora a la paret i estaven fent un rappel ( es veu que s'havien acollonit ) i ens pregunten si haviem trobat un mosquetó a la via, i jo amb el meu angles d'academia els i dic que no, jo no la faria mai una cosa així... el que es troba a la paret es deixa a la paret??
Total una bona tarda d'escalada!!


Diumenge al matí toca anar a la primera edició de la bikorientació ( cursa d'orientació amb btt ) a les 8:30 ens plantem al parquing dels camps elisis, agafem els dorsals i els portamapes i brides per aqui, brides per allà o lliguem tot al puesto de mando de la bicicleta. Primer tenim un tram neutralitzat fins arribar al que serà la sortida, ens donen el mapa ens apanyem com podem i sortim, sortim a fondo i deseguida trobem la primera balisa, la segona, la tercera... Les anem trobant totes bastant bé i anem amb molt bon ritme, passem per la vora del riu, senderons amagats, camins amples, camp a traves... alguna balisa se'ns resisteix una mica però al final les anem trobant, arribem al avituallament, refrigeri hi ha tornar-hi, anem trobant les balisses cada vegada més ràpid, fins que a una pujada a un participant se li a trencat la cadena i em hagut de parar a ajudar-los, allí em perdut 5 min ven bons! Continuem endavant i al cap d'una estona ens equivoquem de camí al marcar una balissa, ens n'adonem ràpid i rectifiquem, hi ha una parella que ens segueix, es la tàctica del despiste, girem cua i gas a fondo per recuperar el temps perdut!
La penultima balissa se'ns torna a resistir, nose si es que el cansament et fa perdre la concentració..., però al final la trobem, i amb el tercer plat arribem a la meta.
Ara tenim el tram neutralitzat fins arribar als camps elisis, arribem,ens fotem un bocadillo i un beuret i treuen les classificacions, collons que anem tercers!!
I els segons nomes ens han tret 2 min, resulta que els hem adelantat a la pujada que em parat per ajudar al de la cadena i llavors ells ens han tornat a adelantar!! Un altre dia no pararem a ajudar a ningú!!! bé si es una noia i està de bon veure ens ho pensarem...
Total que al final em quedat tercers, em pujat al podí i ens han donat medalla i copa!!
Tota la cursa em anat força bé, tret d'un parell d'errors de navegació, però la resta em anat molt ràpids i amb molta precisió!!

Avere l'any que bé com o fem!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada