toca jeure

toca jeure

diumenge, 10 d’abril del 2011

Es presentava un cap de setmana on tots els plans que volia fer, es desmuntaven per tot arreu, per falta de personal que em vulgues acompanyar, al final com diu aquella cançó, encara l'hem pogut salvar!
Gràcies al facebook que tenim de la SEAM vaig fer una crida desesperada que algú m'adoptés, va funcionar! ara ja li vec utilitat al facebook!
Començem el dissabte amb plans d'escalada a Margalef, finalment canviem de rumb i cap a Cubells falta gent! Arribem cap a les 11:30 al sector, comencem a escalar amb un V, no ens cal escalfar, tenim la temperatura a nivell 4 de 5! Despres cauen un V+, un 6a i un 6a+. Amb l'emoció del moment decideixo anar a fer un 6b, però quan soc al pas clau, les meves neurones estan deshidratades, el magnesi no funciona per a res, els peus de gat m'apreten, els ànims estan desfets amb la calor que apreta, i la meva boca ja es al bar amb algo fresquet, total que abandono el 6b.
Anem cap al bar i ara si que si, bocata i xampú que no em toca ni a la dent!! Que bonic que es escalar sobretot quan acabes amb un bon beure!!

Dissabte a la nit a les 3:30 de la matinada quedem per l'endemà a les 11 del matí anar a fer la rutilla amb la bici, quan planejes les coses d'aquesta manera, nomes pot passar dos coses o et surt de collons o et surt com el cul, i aquesta vegada a sortit com la segona de les opcions, el company m'ha abandonat abans de fer 1 km per problemes mecànics, que havia de fer, ja que m'havia aixecat de dormir, acabo la ruta! Total uns 17,5 km fets amb 1h i 5 min.

Diumenge a la tarde el facebook em torna a salvar el coll per segona vegada! Aquesta vegada toca anar cap a Camarasa al sector marcant estil! feia molts dies que no hi anava! Amb un bon ritme d'escalada ens em tret 4 vies de V, una de V+ i un 6a, gaudint dels bons cantos i de la temperatura més que agradable!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada