toca jeure

toca jeure

dissabte, 2 d’abril del 2011

Primera sortida dels joves del CEL

Avui em fet la primera sortida dels joves del CEL despres de molts dies, fins i tot diría anys, que no se'n fes cap.
El lloc elegit han sigut les ferrates de Corçà, la Cast-Urquizo-Olmo + Olmo Soler pels més atrevits i la Teletubbies + Olmo Soler, pels que encara no havien fet mai una via ferrata.



Desde la Teletubbies, em anat pujant a ritme de mosquetons que s'obren i es tanquen a mesura que anem avançant, fins empalmar amb la Olmo-Soler i amunt que fa pujada, em fet un descans per esperar els "lentos" de la Cast-Urquizo-Olmo i llavors a tocat la foto de grup ( em van dir que si feies fotos després cobraves les sortides...) i sense més miraments em enfilat l'últim tros de via, em deixat un escrit al pot de registre ( que no té res d'envejar al pot de la Torta ) i em continuat fins a l'ermita de la Pertrusa i així el final de la via ferrata.
A partir d'aqui cap al parquing, alguns cap a casa i altres ens em quedat al camping d'Àger que la gana apretava, em dinat i ens em torrat al sol del migdia, amb la panxa plena em rebut al Carlos i la Judit que s'apuntaven a l'escalada esportiva de la tarda, al cap d'una estona uns tiraven direcció Lleida, i els altres ( que no en tenen mai prou ) direcció Barranc dels Grillons.
Arribats allí i carregats amb tot l'equip, amunt cap a les vies, semblavam bons i tot, tres cordes, motxilles plenes de ferralla, peus de gat....
Em fet una via de IV on al Carlos i la Judit se'ls a quedat petita a l'instant, el Carlos nose pas quina mescla de gasolina fa anar, però puja les vies més ràpid que un coet de la NASA!!!
Després em obert un parell de 6a on ja tocava apretar una mica més, fins que al final m'he enamorat d'un 6b+ d'allí la vora, al cap d'un parell de setmanes he aconseguit arribar a la reunió, després l'Enric el fa de segon d'una manera insultant, i això no pot quedar pas d'aquesta manera, així que em torno a cordar els peus de gat i cap amunt, aquesta vegada molt millor, ja s'havia on estava tot el gra de la palla!!
Arrepleguem tots els trastos, i cap al cotxe, fem refrigeri al bar del port d'Àger i cap a casa falta gent!!!
Dia perfecte!

Ah! i demà fare honor al nom aquest blog, demà TOCA JEURE!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada