toca jeure

dimarts, 6 de març del 2012

Directa al Cilindre

Dissabte 9:30 a.m. La vinya.
Avui anem cap a St Llorenç a fer la directa al cilindre, una via d'aquelles que s'ha d'apretar, o almenys això diuen...
Quan estem a les proximitats del poble l'Enric fica la banda sonora dels dies de fer història, dels dies que som el que volem ser!! Així que pels altaveus sona la canço del Clint Eastwood, però dintre dels nostres caps s'acumula la força psicològica necessària per quan la força muscular deixés d'existir.

Així que carregades les piles a tope començem a fer el camí d'aproximació, una vegada som al peu de via ens repartim els llargs, així que el primer hem toca a mi, un llarg de 6a de bolos mes o menys bons, però que t'has d'anar col·locant bé per no acabar les piles massa ràpid.

El segon llarg li toca a l'Enric, llarg de 6b de continuitat, de bolo a bolo i tiro porque me toca! Es un valiente!! Però el 6b de bolos passa factura, i es veu que els braços ja no tenen piles... Així que ara toca fer un de xapa a xapa i reposo porque no puedo... Quan arriba a la reunio es el meu torn, i vist com les gasta aquest llarg, haurem d'anar dossificant les forçes...
Anem pujant, col·locant be els peus, per fer el menys de força possible amb els braços, però arriba un moment que tambe es començen a unflar... Ara es el moment de treure la força psicològica i de creure'ns que podem fer un altre pas, d'anar a buscar aquell altre bolo, de contar fins a tres i pujar peus, de triar la bona ruta d'anar per la fisura en bavaresa o anar a buscar un forat a la dreta de la fisura, però els braços són com blocs de ciment, no es moment per pensar si cap a la dreta o cap a l'esquerra..., i finalment toca fer una parada abans d'acabar el llarg per recuperar una mica la força.

Despres de fer una parada llarga per recuperar forçes hem toca un llarg de 6a, amb un començament de bavaresa, despres d'això tambe es un de xapa a xapa i reposo, les piles estan en modo empty!
Arribo a la reunió i sorpresa!! Avui mosquetó cap a casa!! Ja esta be trobar regals d'altres companys!

Finalment quart llarg de tràmit per acabar la via, una via molt guapa, amb un segon llarg espectacular!!

Ara nomes queda el xampú i les patates de rigor despres de fer una via de les bones!!

Ressenya dels escalatroncs!

P.D. Avui no hi ha gaires fotos, ja que ens fem vells i no ens enrecordem d'agafar la càmara!