toca jeure

toca jeure

dilluns, 14 de gener del 2013

Forat de la pera - Rúbies

Dissabte 12 de gener de 2013; 9:00 a.m. La vinya

Tornem a la càrrega!!, primera escalada de l'any, i aquesta vegada toca anar cap al maravellós indret de
Rúbies.

Mentres fem l'aproximació cap a Rúbies fa un vent bastant considerable i mirant la temperatura exterior 2ºC, fa bastanta pinta que avui no farem res de bo... De totes maneres decidim arribar a la plaça del poble de Rúbies, veure com esta l'ambient, saludar les pubilles del poble i si fa molt fred, ja tornarem un altre dia!!

Arribem a la plaça i sembla que no bufa gaire el vent i la temperatura a pujat fins a uns màgnifics 5ºC!! Entrem a les dures negociacions de si anem o no anem a escalar, mentrestant al Roger se li a acudit deixar-se l'arnés a casa, més motius encara per deixar-ho correr... Però com aquí les coses normals no es porten, decidim tirar per amunt i ja veurem que passa!

Arribem al peu de via del forat de la pera i decidim de tirar per amunt, més s'hi va perdre a la guerra!!

Per decisió unanime o quasi dictatorial decidim que el primer llarg el faci el Roger, que a nosaltres les festes nadalenques ens han passat factura...

Primer llarg de V+ que amb els turrons de Nadal fa que sigui més exigent....

El segon llarg i per decisió unanime i dictatorial tambe el farà el Roger, si ja hem trobo més bé al acabar el segon llarg el tercer m'ofereixo a fer-lo jo.
Segon llarg de 6a on hi ha un passet de finura al mig, pujar peus i caçar canto salvador, la resta es deixa fer prou bé.

Tercer llarg, com m'he acostumat a això d'anar de segon, i l'Enric tampoc té ganes de passar de primer, per descartament li torna a tocar al Roger!
Llarg de 6a amb algun pas exigent, però que hem surt sense patir-hi gaire, en canvi a l'Enric se li atraganta bastant.

Quart llarg, aquest ja el faré jo, perque m'estant apunt de tallar les cordes perque no en faig cap de primer...
Llarg de V+ amb bona pressa i sense problemes, tret de quan estas apunt d'arribar a la reunió que hi ha una serie de desploms que no et deixen veure els pròxims seguros, i la reunió fins que no la tens al nas no ets capaç de veure-la!

Cinque llarg, aquest tambe el faig jo, llarg de tràmit de V per sortir al cim.




Una via prou bonica, però on convé portar algun trastet per assegurar, jo no en vaig ficar cap, si tens companys que passin de primer que els fiquin ells, jo ja els treuré!!!

1 comentari: